Sopimusoikeus

Sopimusoikeuden koulutukset lisäävät käytännön tietoisuutta ja osaamista eri sopimustyypeistä, niiden käytettävyydestä ja etenkin asioista ja ehdoista, joita erityyppisissä sopimuksissa on syytä huomioida.
Antti Palmujoki

Sopimusoikeuden koulutuksien sisältö

Sopimuksilla on korostunut merkitys yritysten ja yhteisöjen toiminnan kannattavuuden, kasvun, jatkuvuuden ja riskienhallinnan kannalta.

Koulutamme yrityksiä ja yhteisöjä myös näiden omien sopimusehtojen ja vakiosopimusten käyttämisestä. Koulutuksemme ovat räätälöityjä koulutuskokonaisuuksia. Koulutusten tarkat sisällöt suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa vastaamaan juuri asiakkaan tarpeita.

Sopimusoikeuden koulutuksissa käsitellään tyypillisesti seuraavia aiheita:

• Sopimuksen käsitteestä ja sopimuksen tekemisestä
  • Sopimuksen kohteen määrittelyn merkityksestä
  • Dokumentaation tärkeys
  • Tyypillisiä sopimusehtoja
  • Sopimuksen tulkinta
  • Sopimuksen muuttaminen
  • Sopimuksen siirtäminen
  • Kannattavuus ja sopimukset
  • Sopimukset ja riitatilanteet
  • Riskienhallinta ja sopimukset
  • Vältä sopimusten sudenkuopat

Mitä
asiakkaamme kertovat?

Ajankohtaisia koulutuksia

Alla löytyy tietoa ajankohtaisista koulutuksistamme. Ilmoittaudu mukaan!